+381 11 383 70 82 || +381 64 95 3333 7 office@holidaytime.rs

Hotel Napa Plaza 4*-Aja Napa Hotel sa 4 zvezdica

Opis

Lokacija:
u centru mesta, 600m udaljen od gradske peščane plaže. Ispred hotela se nalazi autobuska i taxi stanica. Od aerodroma Larnaka je udaljen oko 60km. Hotel ima 221 soba. Hotel je samo za odrasle 16+.

Hotelska ponuda:
recepcija, restoran, a la carte restorane, bazen, bar pored bazena, kafe bar, wifi internet, bilijar, spa centar, fitnes centar, zatvoreni bazen, saune i prostorije sa masažu, parking.

Sobe:
kupatilo, fen, klima uređaj, frižider, SAT TV, sef, telefon, balkon. Sobe koje gledaju na bazen su bučne kako se u hotelu prave zabave tokom dana i večeri.

Ishrana:
noćenje doručak, mogućnost doplate za polupansion – doručak i večera (samoposluživanje, izbor više jela).

Opremljenost:

Sat TV Klima WiFI Fen Mini bar Sef Telefon Balkon/Terasa

Prevoz:

PROGRAM PUTOVANJA

PROGRAM PUTOVANJA 7, 10, 11, 14 NOĆENJA – PAKET ARANŽMANI OD 26.05.2018.

1. DAN BEOGRAD – LARNAKA
Sastanak putnika na aerodromu «NikolaTesla», dva sata pre leta. Predviđeno poletanje aviona za Larnaku letom W6-4261 je oko 12:20h. Predviđeno sletanje u Larnaku (po lokalnom vremenu) oko 15:50h.Transfer do hotela. Slobodno vreme. Smeštaj u hotel prema hotelskim pravilima. Večera. Noćenje.

2 – 7., 10., 11. i 14. DAN
AJA NAPA, PROTARAS, LARNAKA, LIMASOL ILI PAFOS
Doručak. Boravak u hotelu na bazi izabrane i plaćene usluge. Vreme predviđeno za odmor, individualne aktivnosti i fakultativne izlete. Noćenje.

POSLEDNJI DAN

(8.,11.,12. i 15.)
LARNAKA – BEOGRAD
Doručak ili lanč paket (u slučaju ranijeg leta).Slobodno vreme do napuštanja soba (12h) ili do dogovorenog polaska na transfer. Transfer do aerodroma. Predviđeno poletanje (po lokalnom vremenu) za Beograd letom W6-4262 je oko 16:25h. Sletanje u Beograd predviđeno oko 18:10h. Kraj programa.

U CENU PUTOVANJA JE URAČUNATO

  • Avio prevoz redovnom linijom WizzAir-a na relaciji Beograd – Larnaka – Beograd.
  • Ručni prtljag dimenzija do 55x40x23cm do 10 kg
  • 1 komad čekiranog prtljaga po putniku do 20 kg
  • Transfer aerodrom – hotel – aerodrom
  • 7, 10, 11 ili 14 noćenja na bazi izabrane usluge u hotelu, prema rezervisanom i uplaćenom aranžmanu
  • Usluge predstavnika na Kipru (predstavnik na engleskom jeziku). Troškove organizacije putovanja

U CENU NIJE URAČUNATO

 

  • Avio takse trenutno 33€, (ukupno 15€ takse aerodroma Nikola Tesla, 18€ taksa aerodroma Larnaka, kao i YQ taksa trenutno 0€YQ taksa je promenljiva i povećava se u slučaju povećanja cene goriva pred realizaciju leta). Sve takse se plaćaju u agenciji uz aranžman, najkasnije 15 dana pred put u dinarskoj protivvrednosti po prodajnom kursu za efektivu Banke Intesa, podložne su promenama i ne mogu se platiti u ratama. Takse važe za odrasle i decu stariju od 2 godine.
  • Deca do 2 godine plaćaju 79€, nemaju mesto u avionu, ni sopstveni ležaj u hotelu
  • Dinarski deo u iznosu od 3.000,00 dinara koji važi uz cenovnik (plaćaju odrasli i deca starija od 2 godine)
  • Putno zdravstveno osiguranje
  • Ostale neugovorene usluge
  • Fakultativne izlete
  • Individualne troškove

 

VAŽNE NAPOMENE

Predstavnik za putnike smeštene u mestu Pafos, biće dostupan samo putem telefona.
Organizator putovanja ne može da utiče na raspored sedišta dodeljen putnicima od strane avio kompanije i shodno tome posebni zahtevi za određenim sedištima nisu mogući.
Većina hotela na Kipru ima Casino u koji je ulaz dozvoljen samo punoletnim osobama.
Popusti za decu važe u pratnji minimum dve odrasle osobe, osim ako je drugačije naznačeno u cenovniku.
Pomoćni ležajevi u sobama u kojima je moguć smeštaj za više od dve osobe mogu biti i fotelja ili sofa na razvlačenje i manjih dimenzija od standardnog ležaja.
Oznaka kategorije hotela u programu je zvanično utvrđena i važeća na dan zaključenja ugovora između organizatora i ino-pratnera. Eventualne naknadne promene koje nisu poznate organizatoru ne mogu biti relevantne. Broj zvezdica u našoj ponudi hoteli nose po zvaničnoj nacionalnoj kategorizaciji.
Raspodelu soba u hotelu vrši recepcija po dolasku. Agencija će proslediti Vaše zahteve i želje, ali nije u mogućnosti da garantuje za iste (spratnost, pogled, tip ležaja, tačno određena lokacija u okviru hotelskog kompleksa i slično, udaljenost od plaže, resotrana itd., ukoliko u ponudi nije tačno i konkretno istaknuta vrsta i tip sobe). Slike soba u katalogu i na sajtu su date radi informacije. Većina hotela ima nekoliko vrsta soba, tako da smeštaj u hotelu ne mora biti u sobi sa slike. Smeštaj je u standardnim (dvokrevetnim) sobama, osim ako nije drugačije naglašeno.
Sve sobe u svim hotelima na Kipru u ponudi su klimatizovane. Međutim, sistem klimatizacije je različit i zavisi od politike hotela i sezone. U pojedinim hotelima sobe nisu klimatizovane 24 časa dnevno. Hotelijeri zadržavaju pravo da u zavisnosti od vremenskih uslova klimatizaciju ograniče na određeni broj sati dnevno.
Određeni broj hotela ima u ponudi sobe sa pogledom na more po posebnoj ceni ili uz odgovarajuću doplatu. Samo u tim hotelima agencija može garantovati smeštaj u sobi sa pogledom na more. U drugim hotelima takve sobe se dobijaju na upit i ne mogu se garantovati. Sobe za koje je naglašeno da imaju pogled na more, u većini slučajeva imaju bočni pogled na more, ne direktan. Sobe sa bračnim ležajem postoje u većini hotela i njihovo dobijanje se ne može garantovati. Određeni broj hotela u svom sastavu ima deo soba u okviru glavne zgrade, drugi deo u klubu ili aneksu. Ako je cenovnikom naglašena lokacija sobe, onda je ona garantovana, ako nije, onda se ona ne može garantovati i važi pravilo „Run of house“, odnosno recepcija određuje lokaciju sobe prema raspoloživosti u trenutku stizanja gostiju.
Predviđen ulazak u hotelske sobe je posle 14h prvog dana, a napuštanje soba poslednjeg dana najkasnije do 12h. Svako korišćenje soba i usluga u hotelu nakon definisanog vremena iziskuje dodatna plaćanja koja se vrše direktno na recepciji hotela.
U svim hotelima usluga je po principu samoposluživanja-izbor više jela po hotelskim pravilima, osim ako nije drugačije navedeno i ugovoreno. Hotelsko pravilo je da se usled nedovoljnog broja putnika u nekim periodima servira meni, umesto samoposluživanja, što ne utiče na kvalitet pružene usluge.
Sadržaj All Inclusive usluge, različit je od hotela do hotela i gosti počinju sa korišćenjem usluge od momenta prijave u hotel, a završavaju sa uslugom All Inclusiva prilikom odjavljivanja iz hotela, pa samim tim nije određena usluga kojom počinju i završavaju boravak, jer se uključuju u All Inclusive koncept hotela.
Dress code je obavezan za vreme obroka u svim hotelima (zabrana ulaska u kupaćim kostimima i šorcu, formalan način oblačenja).
Organizator putovanja zadržava pravo mogućnosti izmene u programu putovanja (redosled pojedinih sadržaja u programu) u zavisnosti od objektivnih okolnosti.
Vreme trajanja transfera od aerodroma Larnaka do hotela, zavisi i od broja putnika koji imaju transfer do različitih hotela u istoj regiji.
Svaki putnik je u obavezi da poseduje ispravnu putnu ispravu i dužan je da prilikom prijave na putovanje u prodajnom mestu dostavi broj pasoša. Putnici koji nisu državljani Srbije, u obavezi su da se sami upoznaju sa viznim režimom zemlje u koju putuju. Agencija ne ceni validnost putne isprave, ne snosi odgovornost za validnost iste i nije odgovorna u slučaju da pogranične vlasti onemoguće putniku prelazak. U slučaju ne dobijanja vize smatra se da je putnik odustao od putovanja, a troškovi na ime odustanka se naplaćuju prema Opštim uslovima putovanja.
Vremena leta su podložna izmenama u zavisnosti od uslova u saobraćaju (raspoloživost aviona kod avio-kompanije, opterećenost beogradskog i odredišnog aerodroma) koji u letnjoj sezoni mogu biti otežani. Vreme leta se potvrđuje dva dana pred put i o njemu se putnici potom i obaveštavaju. Vreme leta za povratak se putnicima saopštava od strane predstavnika lično, putem oglasne table ili pisane poruke najčešće jedan dan pre povratka. Molimo putnike da sva vremena provere u agenciji ili sa agencijskim predstavnikom. Cena putovanja se obračunava po broju ostvarenih noćenja. Kao početak aranžmana računa se trenutak poletanja iz Beograda, a kao kraj aranžmana poletanje sa Kipra. Agencija je u obavezi da ova poletanja obavi u danima navedenim u programu. U broj dana naveden u programu su uračunati prvi (dan polaska) i poslednji dan (dan povratka). Svi datumi polaska i povratka su upisani u tabelama cenovnika. Nije moguće unapred rezervisati određeno sedište u avionu.
Dokumentacija za putovanje dobija se na aerodromu dva sata pre leta. Po preuzimanju dokumentacije, potrebno je obaviti čekiranje, predaju prtljaga i pasošku kontrolu. U letnjoj sezoni je zbog gužve na aerodromu za ovo potrebno više vremena pa molimo putnike da na aerodrom dolaze na vreme, odnosno 2 sata pre leta.
Putnici mogu nositi do 20 kg prtljaga koji se predaje prilikom čekiranja i jednu torbu kao ručni prtljag. U ručnom prtljagu nisu dozvoljene makazice, manikir setovi i drugi oštri metalni predmeti, kao ni bilo koja vrsta tečnosti, što je propisano pravilima reda i poslovanja svih avio kompanija. Organizator putovanja ne preuzima odgovornost za izgubljeni, oštećeni ili ukradeni prtljag. Sva svoja prava u vezi sa prtljagom koji je izgubljen ili oštećen, putnik ostvaruje obraćajući se direktno prevozniku ili pružaocu usluge smeštaja, prema međunarodnim ili domaćim propisima i važećim uzansama.
Osoblje avio kompanije ima pravo da po sopstvenoj proceni ne dozvoli ukrcavanje trudnici, osim ako ona ima potvrdu od lekara kojom se potvrđuje da je sposobna za let avionom. Te potvrde imaju rok važenja, pa na to treba obratiti pažnju kako prilikom polaska na put, tako i prilikom povratka.
Organizator nije odgovoran za realizaciju fakultativnih lokalnih izleta u organizaciji ino-partnera
Predstavnici i autobusi za transfer čekaju putnike na aerodromu na Kipru i imaju oznake agencije radi lakšeg prepoznavanja. Propisi predstavnicima ne dozvoljavaju okupljanje grupe u aerodromskoj zgradi, tako da se putnici sačekuju neposredno po izlasku iz zgrade ili na parkingu. Zbog velikog broja hotela i putnika, ponekad nije moguće da predstavnik sve putnike isprati do recepcije. Predstavnik obilazi sve hotele u roku od 48 časova po dolasku. Na oglasnoj tabli, putem info pisma, ili na drugi način predstavnik će ostaviti svoj broj telefona i informisati putnike o vremenima info-sastanaka i izleta. U slučaju bilo kakvog problema mole se putnici da o tome obaveste predstavnika na prvom info-sastanku ili telefonom prvih dana boravka, da bi se na to moglo reagovati. Reklamacije zbog problema za koje agencija sazna poslednjeg dana boravka ili po povratku putnika neće biti razmatrane.
Aranžman je rađen na bazi minimum 20 putnika po polasku. U slučaju nedovoljnog broja prodatih mesta na redovnoj liniji avio kompanije Wizz Air, neke vanredne situacije, avio kompanija i agencija zadržavaju pravo otkaza putovanja o čemu su dužne da putnika obaveste minimum 5 dana pre polaska.
Cene se mogu korigovati shodno Opštim uslovima putovanja, a u slučaju promena na monetarnom tržištu ili promene tarifa prevoznika.
Agencija ne snosi odgovornost za eventualne drugačije usmene informacije o programu putovanja.
Agencija zadržava pravo promene redosleda sadržaja programa usled vanrednih okolnosti na koje nije mogla uticati.
Opisi i fotografije smeštajnih kapaciteta nalaze se na web sajtu www.holidaytime.rs