+381 11 383 70 82 || +381 64 95 3333 7 office@holidaytime.rs

Sunrise Select Garden Beach Resort & Spa 5* Hotel sa 5 zvezdica

Opis

LOKACIJA

Ovaj elegantan hotel, lociran blizu centra grada i aerodroma, južno od novog šetališta, ka Safagi okružen je baštom i divnom peščanom plažom dugom 400m.

HOTELSKA PONUDA

U okviru hotela, pored glavnog restorona, možete uživati u italijanskom ili orjentalnom a la carte restoranu, više barova i pabova ili dva otvorena bazena. Za najmlađe tu je Nemo klub i stručno osoblje koje organizuje svakodnevne aktivnosti za decu. U okviru hotela se nalaze i spa centar, teretana, fitnes klub, zatvoreni bazen, stolovi za stoni tenis, tereni za tenis, teren za fudbal, ronilački klub, centar za windsurfing i marina.

U blizini hotela se nalaze 2 PGA terena za golf.

SMEŠTAJ

Hotel ima 474 sobe raspoređene u više trospratnih objekata okruženih baštom. Sve sobe imaju bakon ili terasu, SAT TV, telefon, fen, sef i mini bar.

 USLUGA

Usluga je na bazi all inclusive prema hotelskim pravilima.

CENA ARAŽMANA

Popust za rani buking 30% uračunat u cenu

Doplata za period putovanja (27.07.-31.08.) – 6€ po osobi po noći i za period putovanja (01.10.-31.10.) – 11€ po osobi po noći

Legenda: PP – polupansion / AI – All Inclusive (sve uključeno po pravilima hotela) / UAI – Ultra All Inclusive (sve uključeno po pravilima hotela) / DBL – cena po osobi u dvokrevetnoj sobi

 

Opremljenost:

Sat TV Klima WiFI Fen Mini bar Sef Telefon Balkon/Terasa

Prevoz:

PROGRAM PUTOVANJA

1.dan › Beograd – Hurgada

Sastanak putnika na aerodromu “Nikola Tesla”, kod šaltera Wayout dva sata pre poletanja aviona. Direktan let za Hurgadu. Obrok u avionu. Transfer do odabranog hotela i smeštaj. Noćenje.

2. – 6. / 9. / 10. / 13. dan › Hurgada

Boravak u izabranom hotelu na bazi navedene usluge, vreme predviđeno za odmor, fakultativne izlete i druge aktivnosti.

7. / 10. / 11. / 14. dan › Hurghada

Doručak. Napuštanje hotela u navedno vreme prema instrukcijama predstavnika ili prema hotelskim pravilima. Slobodno vreme. Transfer do aerodroma u kasnim večernijm satima.

8. / 11. / 12. / 15. dan › Hurgada – Beograd

Transfer do aerodroma. Let za Beograd. Obrok u avionu. Sletanje u Beograd.

U CENU JE URAČUNATO

  • Transfer aerodrom – hotel – aerodrom
  • 6, 9, 10, 13 noćenja u izabranom hotelu na bazi navedene usluge
  • Povratnu avio kartu na relaciji Beograd -Hurgada-Beograd (direktan let) sa dozvoljenih 20kg prtljaga po osobi po smeru
  • usluge vodiča na srpskom jeziku
  • Međunarodno zdravstveno osiguranje  (za državljane Republike Srbije) u iznosu osigurane sume od 15.000

U CENU NIJE URAČUNATO

  • Aerodromske takse iznose ukupno oko 40 € i YQ taksu za gorivo iznosi oko 25 € – (aviokompanijska doplata za gorivo u slučaju poskupljenja goriva)
  • Deca do 2 godine plaćaju iznos od 50€ (nemaju sedište u avionu);
  • Egipatsku vizu i usluge viziranja (25€ po pasošu) plaća se na aerodromu po sletanju na aerodrom Hurgada;
  • Ostale individualne troškove.
  • Posebne usluge i individualni zahtevi.

 

NAČIN PLAĆANJA

  • gotovinski – uplata avansa u iznosu od 50% u dinarskoj protivvrednosti prilikom prijave, ostatak najkasnije 15 dana pre polaska
  • kreditnim karticama
  • čekovima građana (prilikom rezervacije se plaća avans od 50% od ukupne cene aranžmana)
  • Plaćanje je u dinarskoj protivvrednosti po prodajnom kursu banke za efektivu na dan uplate.

VAŽNE NAPOMENE

  • Putnici koji nisu državljani Srbije u obavezi su da se sami upoznaju sa viznim režimom zemlje u koju putuju kao i zemalja kroz koje prolaze
  • Kod prevoza avionom dozvoljeno je maksimum 20kg prtljaga, u slučaju veće kilaže prtljaga organizator putovanja ne snosi odgovornost da avio kompanija naplati višak prtljaga
  • Pasoši srpskih državljana moraju važiti najmanje 6 meseci nakon povratka sa putovanja
  • Popusti za decu važe samo uz dve punoplatežne osobe
  • Treća odrasla osoba u standardnim sobama plaća za dodatni ležaj cenu po osobi u dvokrevetnoj sobi
  • Dete do 2 god. nema sedište u avionu, autobusu, ishranu, a ni krevet u hotelu
  • Cena aranžmana zavisi od raspoloživosti mesta na najjeftinijoj klasi sedišta na letovima avio kompanije u trenutku rezervacije
  • Svaka promena rezervacije (datuma, hotela ili imena putnika) se doplaćuje 50 eur. Nova rezervacija se radi po cenama iz važećeg cenovnika.
  • Dete koje ima besplatan smeštaj plaća samo iznos karte (i ima sedište u avionu, autobusu, obroke i ostale hotelske usluge osim sopstvenog kreveta)
  • Dete koje ostvaruje određeni popust ima sve usluge iz programa, osim što umesto standardnog kreveta ima pomoćni ležaj
  • Prilikom prijavljivanja imena putnika za aranžman obavezno je navesti datum rođenja deteta, hotel zadržava pravo da na licu mesta naplati troškove proizašle iz  netačno prijavljenih podataka putnika
  • U najvećem broju hotela ulazak u sobe je posle 14:00 h, a iste se napuštaju najkasnije do 12:00 Ukoliko gost želiti da zadrži duže sobu obavezan je da to najavi recepciji hotela kao i da plati dodatnu uslugu.
  • Putnici ne mogu da traže umanjenje cene za eventualni obrok koji ne mogu da iskoriste u slučaju ranih jutarnjih ili kasnih večernjih letova, kao i izostanak obroka zbog izleta, ali se isti može zameniti “lanč paketom”
  • Raspodelu soba vrši isljučivo osoblje recepcije hotela tako da svi dodatni zahtevi i želje se prosleđuju hotelu, ali organizator putovanja ne može da garantuje ispunjenje, zagarantovana je samo usluga koja je naplaćena
  • Postoji mogućnost da neki od sadržaja hotela trenutno nije u funkciji usled objektivnih okolnosti, zašta organizator ne snosi odgovornost. U hotelima koji uslugu ishrane služe po principu švedskog stola (samoposluživanje) postoji mogućnost da se usled nedovoljnog broja gostiju, posluživanje izvrši na osnovu menija što se ne smatra promenom aranžmana.
  • Avionske karte, vaučere i ostala dokumenta aerodromski predstavnik organizatora putovanja predaje putnicima 2h pre zakazanog vremena poletanja, na šalteru agencije na aerodromu
  • Organizator putovanja nije ovlašćen i ne ceni valjanost putnih i drugih isprava ‐ predstvanik organizatora putovanja je obavezan da dočeka i isprati putnike i vrši obilaske prema rasporedu
  • U slučaju neadekvatnog smeštaja ili bilo kog drugog problema, potrebno je da obavestite predstavnika agencije na prvom info sastanku ili telefonom a da se o tome napravi zapisnik potpisan od strane putnika i predstavnika agenicje (napominjemo da reklamacije za koje organizator putovanja sazna poslednjeg dana boravka ili po povratku putnika neće biti razmatrane)
  • Molimo Vas da se u slučaju bilo kakve incidentne situacije (krađa, nasilje, saobraćajna nezgoda i sl.) obratite nadležnim organima zemlje u kojoj boravite (predstavnik agencije je ovlašćen da pomogne u posredovanju između pitnika i nadležnih organa)
  • Fakultativne izlete organizuje lokalna turistička agencija, prijavljivanje i plaćanje izleta se vrši na licu mesta bez odgovornosti organizatora putovanja ili predstavnika agencije za kvalitet i povoljnost cene
  • Za sve informacije date usmenim putem, agencija ne snosi odgovornost
  • Cene se mogu korigovati shodno Opštim uslovima putovanja, a u slučaju promena u kursu razmene valuta ili promene tarifa